Pengarna tillbaka

Ni som läst min blogg tidigare vet att jag fick en felaktig faktura i handen efter mitt äggplock och fick betala 5500 DKK för mycket. Det tog mig ett antal telefonsamtal och mail men nu har jag fått tillbaka pengarna. Blev rätt irriterad när jag ringde och hon som svarade snorkigt sa att jag hade fel om avdraget de skulle göra pga att jag gått hos GH-kliniken, sådana rabatter hade de inte enligt henne. Det var först när jag nämnde att jag mailat om detta med överläkaren som hon ändrade ton, tur att man ibland har skriftliga ”bevis”… Sedan var revisorn på semester men nu har jag alltså äntligen fått tillbaka 6732 kr rätt in på mitt konto. Skönt, nu kan jag äntligen lägga första försöket bakom mig och se framåt. Kanske ska fira med att köpa en ny vinterjacka efter att jag varit hos min nya gynekolog imorgon 🙂

Kommentera

