BIM idag

Dag 29 i min cykel,14 dagar sedan äggplock och 12 dagar sedan insättning så idag är dagen när mensen borde dykt upp enligt beräkningen. Det har den inte gjort men mitt hopp är ändå borta. Har tjuvtestat några dagar med tester från Testlagret utan att få en tillstymmelse till två streck så imorse gjorde jag även ett test med Clearblue digital. Kunde inte stå och vänta på att testet skulle tänka klart utan gick ut i köket en sväng men när jag gick tillbaka och kikade så stod där ”Inte Gravid” klart och tydligt i den lilla fönstret. Fan också! 😦 Känns som om det måste till ett smärre mirakel för att jag ska få ett positivt resultat på torsdag som är officiell testdag. Jag har Crinone uthämtat så att det räcker till och med fredag morgon och jag gör nog slut på det jag har ifall att men jag kommer nog inte hämta ut något mer. Är lika bra att sluta hoppas nu även om jag kommer testa på torsdag med.

Till råga på eländet så fick jag veta när jag kom till jobbet att jag inte fick det där roliga drömuppdraget som hade passat mig perfekt för kunden valt min kollega istället pga att jag inte jobbar 100%. Det värsta är att kollegan inte alls passar för det, det hade nog varit lite lättare att acceptera det om det gått till någon som gjort det bra. Nu vet jag inte alls vad jag kommer få göra i februari när mina nuvarande uppgifter är slut så det blir mer ovisshet att hantera.

Helt klart en svart tisdag. Känner för att dra täcket över huvudet och inte komma fram förrän till jul. Nu är det iaf bara en arbetsdag kvar den här veckan sedan ska jag låta mig själv bryta ihop ett tag för att komma igen lite senare.

7 thoughts on “BIM idag

  1. Men åh så tråkigt att läsa. Tänk att det ska bara så svårt!! Så synd med uppdraget också, du som behövt något positivt idag. Tillåt dig att vara ledsen och besviken, och var snäll mot dig själv. Styrkekram!

    Gilla

  2. Tråkigt att det antagligen inte gått vägen. Jag testade också lite tidigare under min senaste ruvning. Jag tycker det är en blandning av skönt att få veta och att hoppet dör lite. Jag stod där och tänkte ”varför kan det inte bara dyka upp två streck på mitt test, det här är ju så himla viktigt för mig”. Har nästan svårt att tro att det inte hände.

    Synd att du inte fick uppdraget. Låter skönt att bara jobba tre dagar i veckan. Är det ett val du gjort/haft det så länge? Kram

    Gilla

Kommentera

