Start IVF 3

Så var den på plats den där första Orgalutranen. Det gick förvånansvärt bra att ta den, tror aldrig att det gått så smärtfritt med Orgalutran tidigare och inte tvekade jag mycket innan jag tryckte in nålen heller. Undrar om det gick lättare nu för att jag inte tagit några andra sprutor innan så att inte huden och området under hunnit bli irriterat? Har för mig att även Menopursprutorna blev svårare allt eftersom vid mina tidigare försök. Antar att det ger sig med tiden, men nu är i alla fall det första av förmodade dryga 20 stick avklarat. Ska bli spännande att se när mensen dyker upp.

6 thoughts on “Start IVF 3

  1. Hej!
    Även om sprtorna är jobbiga tyckte jag alltid (gjort 3 ivf ) att det kändes skönt när det var dags för sprutor för då är man igång! Lycka till! Håller tummarna nu. Mina två första försök fick jag dåligt resultat men tredje behandlingen gick det vägen
    Är nu i v 34 med tvillingar. Jag var svårstimulerad och behövde höga doser. Är även i din ålder. Skriver detta som lite pepp! / Maria

    Gilla

Kommentera

