Mens, nästan

Efter tre kvällar med Orgalutran-sprutor verkar det som om mensen är på ingång. Under eftermiddagen började det komma rosa flytningar så mensen borde starta under kvällen eller natten. Det vore perfekt för då börjar jag stimulera med 450 IE Gonal-f imorgon och då blir mitt första VUL på SD5. Alltså verkar det som om kroppen än så länge håller sig till min plan, kanske är projektledartakterna som börjar dyka upp igen 😉 Men skämt åsido så vore det väldigt skönt om det blir så för då klaffar det med mina förbokade VUL-tider och jag slipper nog åka till Köpenhamn på midsommardagen.

4 thoughts on “Mens, nästan

Kommentera

