IVF 3, SD4: Underbart med sommarväder!

Äntligen! Idag var första dagen som jag verkligen fick sommarvibbar. Smet tidigare från jobbet och fikade med en god vän i solskenet, precis vad jag behövde 🙂 Gött också att ha en inplanerad aktivitet efter jobbet så jag slapp sitta hemma och fundera för mycket på hur det ska gå på mitt första VUL imorgon, måtte det finnas ett gäng blåsor på tillväxt där inne. Om inte kroppen svarat nu med maxdos Gonal-f så är frågan hur jag ska fortsätta, vad testar man nästa gång då liksom? Jag tog min fjärde Gonal-f-spruta ikväll så jag har inte hållit på så länge än och jag tycker det spänner lite mer i äggstockarna än det brukar så här dags i cykeln men det har jag känt av det vid mina tidigare försök också utan att det funnits något där sedan så jag har svårt att hoppas. Har inte så mycket symtom annars heller. Humöret är fortfarande lite mer lättantändligt än vanligt, magen är trög och godissuget starkt.

2 thoughts on “IVF 3, SD4: Underbart med sommarväder!

Kommentera

