IVF 5: Nedreglering dag 8

Jag får nog ta tillbaka det där att jag inte känner så mycket… Idag har jag haft mensvärk hela dagen stundtals varvat med värk i vänster äggstock. Blev att ta det lite lugnare på spinningen efter jobbet. Tänkte att det är lite tidigt med mensvärk redan men det är ju trots allt två veckor sedan ägglossningen och det är ju pga nedregleringen som jag inte förväntar mig mens förrän på fredag. Får se om den dyker upp tidigare den här gången än förra vändan (Suprefact är enligt mina läkare starkare än Synarela så det kanske går fortare) eller om det blir mensvärk hela veckan.

4 thoughts on “IVF 5: Nedreglering dag 8

      • Tror inte det spelar så stor roll. Det vanliga verkar dock vara att mensen blir några dagar sen vid en nedreglering. Idag har jag inte känt något alls så det kanske dröjer några dagar till. Det verkar som om kroppen igår på något sätt visste att det hade varit dags för mens om jag inte hade manipulerat den med hormoner och därför hade jag helt vanlig pms. Rätt fascinerande 🙂

        Gilla

Kommentera

