Det börjar närma sig IVF 6

Fick mens igår och det är på sätt och vis startskottet för IVF 6. Imorgon ska jag till vårdcentralen för att förhoppningsvis ta nya AMH- och FSH-värden. Sköterskan jag pratade med när jag var där sist sa att det bara var att ringa innan så att någon av dem verkligen var där men då FSH ska tas på CD3 vilket är imorgon så åker jag dit och chansar på att jag får taget mina prover.

Imorgon ska jag även ringa den danska kliniken och boka in tid för priming. Sist gjorde jag priming på CD17 vilket blir på måndagen efter midsommar så jag gissar på att det blir då jag blir lite skrapad och även då jag börjar med nedregleringen och Prednisolonet. Det är lite svårt att fatta att det är så nära nu, får försöka peppa upp mig lite. Samtidigt är det skitläskigt att peppa upp mig för tänk om jag skulle börja hoppas på att det skulle funka… Då lurar ju den där fruktansvärda besvikelsen bakom hörnet och den vill jag helst slippa.

8 thoughts on “Det börjar närma sig IVF 6

  1. Det kommer gå! En dag så blir det positivt, bara att kämpa! I ett desperat försök kör jag whole30.com för att se om det ger någon skillnad. Men mest säkerligen för att det skall kännas som att man har någon kontroll. Stort lycka till!

    Gilla

Kommentera

